چطور نرم افزار تیکتینگ سپهر گستر می تواند به فروش شما در اینستاگرام کمک کند

تاریخ انتشار 17-10-1401


نرم افزار تیکتینگ سپهر گستر راهکاری دارد که می تواند فرآیند فروش شما در شبکه های اجتماعی را مدیریت نماید.

در فضای فروش اینستاگرامی بعد از اینکه مشتریان شما در دایرکت به شما پیام می دهند و مبلغ را واریز می کنند، کارشناس فروش مطابق سفارش ثبت شده و رسید کارت به کارت انجام شده اقدام به ارسال سفارش می کند. این رویه با همه ی سادگی و راحتی که دارد چند مشکل دارد. به عنوان مثال در مدیریت سفارشات در اینستاگرام مشکلاتی وجود دارد و طبقه بندی به خوبی انجام نمی شود. ضمنا اطلاعات مشتریان که ارزشمندترین دارایی شماست باید در یک نرم افزار جهت فروش های بعدی و استفاده های تبلیغاتی ذخیره گردد که عملا این اتفاق در پلتفرم اینستاگرام نمی افتد و مدیریت دایرکت ها کاری دشوار و پرچالش می باشد.

ما در نرم افزار تیکتینگ سپهر گستر امکانی فراهم کرده ایم که بتوانید سفارشات مشتریان خود را به خوبی مدیریت نمایید و از این ابزار آنلاین و تحت وب در جهت بهبود فرآیند فروش مجموعه، مدیریت مشتریان، تسلط بر کارشناسان و تیم فروش، مدیریت پرداخت و دریافت وجه و... بهره مند گردید.

فرآیند ثبت و مدیریت سفارشات اینستاگرام در نرم افزار تیکت سپهر گستر

مرحله اول :

کارشناسان شما با ایجاد تیکت و ثبت اطلاعات سفارش مشتری که در دایرکت اینستاگرام ثبت شده، سفارش را وارد سیستم می کنند. سپس مدیر مربوطه می تواند به آنها ترتیب اثر دهد، آنها را ارسال یا وضعیت پرداخت آنها را بررسی نماید .

مرحله دوم :

در صورتی که نیاز به ثبت یاداشت های بعدی باشد پیرو تیکت می توان ریپلای یا یاداشت بیشتری اضافه کرد. مثلا پرداخت انجام نشده است یا اطلاعات ارسال ناقص است.

مرحله سوم:

بتوان تیکت ها را با فیلترهای متفاوت از هم تفکیک کرد. این تفکیک می تواند با درج برچسب نیز انجام شود. مثلا برچسب سفارشات ارسال شده یا سفارشاتی که پرداخت آنها مشکل دارد .